  • 1. Data: 2003-11-14 20:27:31
    Temat: jak sie pozbyc komornika????
    Od: "Jackk" <j...@W...onet.pl>

    Witam
    Potrzebuje porady od kogos kto sie troche na tym zna :)
    Sprawa wyglada w skrocie tak: komornik zajal mi pobory. Ja chce sie pozbyc
    komornika z poborów (tzn aby nie placic mu kosztow egzekucyjnych itp.).
    Wiem ze: na postawie art 882 (lub 883)kpc mozna zlozyc do depozytu sadowego
    kwote odpowiadajaca 6 miesiecznym swiadczeniom i tym samym zadac umorzenia
    egzekucji co do swiadczen wymagalnych w przyszlosci i umocowac komornika do
    podejmowania tej kwoty w razie gdybym nie placil. Ok tak zrobilem tzn. mam
    postanowienie sadu ze moge wplacic do depozytu okreslona kwote.
    Ale teraz nie wiem co dalej?
    Gdzie napisac wniosek o umorzenie tej egzekucji (do sadu czy komornika)????
    Swiadczenia bierzace gdzie mam wplacac? Na adres gdzie poprzednio poczta?
    (a jak tamta osoba nie odbierze przekazu to znow bedzie komornik mnie scigal-
    wiec tez wolalbym do depozytu,ale tam mam wpisana okreslona kwote!)
    Jesli ktos wie jakie kroki dalej przedsiewziac to prosze o odpowiedz.
    Bylem u adwokata ale powiedzial mi cyt. ,,idz pan pogadaj z komornikiem'' wiec
    wole wiedziec co i jak. A panie w sekretariacie pana komornika (wczesniej)
    cyt. ,,ze nie ma takiej mozliwosci aby sie pozbyc komornika z poborow'' -(a
    przeciez mozna!!! art. 882)
    Bede wdzieczny za pomoc. Najlepiej na priv - adres jw. lub j...@p...wp.pl
    Pozdrawiam
    Jackk

  • 2. Data: 2003-11-15 00:39:00
    Temat: Re: jak sie pozbyc komornika????
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu>

    Użytkownik "Jackk" <j...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    poborow'' -(a
    > przeciez mozna!!! art. 882)
    > Bede wdzieczny za pomoc. Najlepiej na priv - adres jw. lub

    Dlaczego na priv;- my też ciekawi;)
    Pozdr

  • 3. Data: 2003-11-15 01:40:04
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    dołaczam się bo mnie też cieawi dac na grupe ;)

  • 4. Data: 2003-11-15 10:53:21
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Jackk" <j...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5b53.000020c4.3fb53ab2@newsgate.onet.pl

    > [...................]
    > (...)Najlepiej na priv - adres jw. lub

    Nie proś o odpowiedź na prywatny adres.
    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN261

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę."

  • 5. Data: 2003-11-17 20:36:54
    Od: j...@p...onet.pl

    Ok. Sorry i juz sie poprawie :)
    Ale czy naprawde nikt nie byl w podobnej sytuacji???
    Pozdrawiam