  • 1. Data: 2003-11-14 19:13:23
    Temat: współwłasciciel nie ma prawa do samochodu
    Od: "b...@w...pl" <b...@s...pl>

    Sprawa jest taka, ze moja mama wzieła kredyt na samochud bo ona tylko
    pracuje a ojciec jest na recie (i tocze z nim sprawe o przymusowe leczenie
    psychiatryczne) ale nie o ot mi chodzi sprawa jest taka ze auto jest
    napisane na ojca a mama jest współwłascicielem. Ojciec nie pozwaa sie mamie
    do auta zblizyc, ostatnio zostało auto uszkodzone i autocasco chce pokryc
    koszty naprawy ale ojciec nie pozwala do auta wogule sie zblizc i wogule
    dokumentow dac. Pozatym ze kredyt tylko mama spłaca a jego to nie obchodzi
    ale sobie uwaza ze to jego auto. I nikt nie ma zadnych praw.

    Jak rozwiazac ta kwestie - licze na modre porady
    marcin

  • 2. Data: 2003-11-15 21:02:38
    Temat: Re: współwłasciciel nie ma prawa do samochodu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To raczej problem natury medycznej, a nie prawnej. Samochód jest ich
    wspólny. To, ze jest zarejestrowany na mamę, to o ile nie mają
    rozdzielności majątkowe, a pojazd został nabyty w czasie małżeństwa, to
    nie ma większego praktycznego znaczenia.