  • 1. Data: 2003-11-14 19:52:05
    Temat: [OT?] Baza danych osobowe
    Od: "Russar" <r...@w...pl>

    Mam takie pytanie:
    Czy jest mozliwosc zdobycia w jakis sposob danych osobowych okreslonej osoby
    znajac tylko niektore jej dane ?
    Chodzi mi o mozliwosc uzyskania np. adresu danej osoby podajac jej imie ,
    nazwisko miejscowosc i np. date urodzenia

    czy jest jakas taka baza ogolnodostepna z podstawowymi danymi ? i jesli tak,
    to czy jest mozliwosc znalezienia tego przez internet ?

    chodzi mi o osoby prywatne (pelnoletnie), nie o firmy

    nie wiem czy takie cos istnieje bo nie wiem czy byloby to legalne...

    Russar

  • 2. Data: 2003-11-15 21:04:14
    Temat: Re: [OT?] Baza danych osobowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Taka baza nazywa się PESEL i zawiera wszystkich mieszkańców Polski. Ale
    prywatnie to ewentualnie możesz się zwrócić do Centralnego Biura
    Adresowego w Warszawie. Tam udzielają odpowiedzi na takie pytania.