  • 141. Data: 2007-10-01 23:15:45
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 2 października 2007 00:35
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0710020031200.3540@athlon64>):

    > No nie wątpię. Pytałem czy nim "machasz" :)

    Nie mam takiej potrzeby, ale jakby kto chciał, nie ma sprawy.

    No więc nie naginaj świata :D

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 142. Data: 2007-10-01 23:22:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > Komunalną na przykład.
    > To, że nie znajdują się w publicznym posiadaniu, stanowi zupełnie

    Detal formalny. Wiadomo, że chodziło o posiadanie - zarówno w kwestii
    mieszkań jak i lasów.

  • 143. Data: 2007-10-02 07:27:40
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 01 Oct 2007 19:58:38 +0200, Tristan napisał(a):

    > ,,faktem powszechnie znanym znanym jest, że nie jesteś właścicielem
    > internetu.'' - bełot.

    Dlaczego bełkot? O to właśnie chodzi.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 144. Data: 2007-10-02 12:25:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 2 października 2007 09:27
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fdsrtc$6m5$2@inews.gazeta.pl>):

    > Dlaczego bełkot? O to właśnie chodzi.

    No jeśli wyraz znaczy ,,powszechnie znany'' to dodawanie słówka ,,znanym''
    daje bełkot logiczny.

    Faktem notoryjnym jest .......
    Faktem powszechnie znanym jest ....

    Jak połączysz to Ci wychodzi potem koszmarek.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 145. Data: 2007-10-02 14:16:01
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    GP napisał(a):
    Mnie dawno szlag by
    > trafił. Ich powoli też trafia i niedługo plażowicze będą mieli do
    > najbliższego kąpieliska dużo dalej.

    A czy przypadkiem nie jest tak, że do wód śródlądowych trzeba zostawić
    dostęp?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 146. Data: 2007-10-02 15:19:42
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał ...

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Dlaczego bełkot? O to właśnie chodzi.

    Dokładne poznanie znaczenia słowa przed jego użyciem jest
    czynnością obligatoryjnie obowiązkową. ;-)

    Sławomir Pacha

  • 147. Data: 2007-10-02 17:57:08
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 20:59:35 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Wolałbym, żeby każdy las miał właściciela prywatnego.
    I chciałbyś aby Ci właściciele wykonali natychmiast
    najbardziej z ekonomicznego punktu racjonalny ruch?
    Wiesz jaką stopę zwrotu uzyskuje się z gospodarki
    leśnej w czasie najkrótszego okresu obrotu kapitałem?

    --
    pozdro
    poreba

  • 148. Data: 2007-10-02 21:44:28
    Temat: Prawo przejścia, było: jak się głupio...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Oct 2007, Henry (k) wrote:

    > Mi się podoba w Szkocji - tam prawo mi mówi że jest płot to mogę go
    > przeskoczyć, byle bym go tylko nie uszkodził. A jak właściciel chce
    > mnie wygonić ze swojego pola, to mogę wezwać policję żeby mu wlepiła
    > mandat, bo mi utrudnia spacerowanie.

    Tak szukając komentarzy do sąsiedniego wątku (skądinąd jestem
    zainteresowany stanem prawnym, jako współposiadacz nieogrodzonego
    paseczka terenu :)) natrafiłem na informację ze w Skandynawii też:

    http://www.amb-norwegia.pl/policy/environment/access
    /access.htm

    U nas wszystko dokładnie na odwrót: można zagrodzić płotem
    "cokolwiek", za to myśliwy może bez żenady wleźć na cudze pole
    (lub w cudzy las) i powystrzelać zwierzynę. Ech...

    pzdr, Gotfryd