  • 1. Data: 2004-11-15 08:03:18
    Temat: jak otworzyć działalność gospodarczą
    Od: Darek<o...@w...pl>

    Witam wszystkich :)
    Jestem zatrudniony na umowę o pracę i chcę otworzyc działalność
    gospodarczą. W zwiazku z moim zatrudnieniem ,zakład odprowadza
    ode mnie wszystkie składki związane z ZUS-em. Które składki ZUS
    jestem zobowiazany odprowadzać i jak to wygląda w momencie
    działalności gospodarczej i pracy na etacie. Co jeszcze powinienem
    wiedzieć?

    -> http://usenet.pomocprawna.info