  • 1. Data: 2003-02-20 14:11:07
    Temat: jak ominac VAT?
    Od: "Karotka_19" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    w jaki sposob ominac podatek VAT, natomiast dostalem pieniazki w EURO na
    moje konto w banku, natomiast bank po 2 dniach wyslal mi pisemko z kad taka
    suma sie wziela na moim koncie, i pisza cos o wzbogaceniu itp... co zrobic
    jezeli bede musial zaplacic podatek, jest jakis sposob?
    dziekuje za udzielenie pomocy, pozdrawiam
    Karotka.

  • 2. Data: 2003-02-20 14:56:35
    Temat: Re: jak ominac VAT?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Karotka_19 wrote:
    > wzbogaceniu itp... co zrobic jezeli bede musial zaplacic podatek,
    > jest jakis sposob?
    > dziekuje za udzielenie pomocy, pozdrawiam
    > Karotka.

    Ze co?
    Jaki VAT, skad pieniadze, jaki podatek, na jakie konto (firmowe,
    prywatne?)

  • 3. Data: 2003-02-20 16:18:21
    Od: "Karotka_19" <t...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:b32qac$1qd$1@news.onet.pl...

    > Ze co?
    > Jaki VAT, skad pieniadze, jaki podatek, na jakie konto (firmowe,
    > prywatne?)

    Witma, na konto prywatne, pieniadze od siostry, po prostu mi pozyczyla, no
    wlasnie boje siez e moga mi to opodotkowac, vat? chyba 22% ale nie wiem, nie
    znam sie zbytnio na prawie, przyslali pismo do wypelnienia dlatego sie
    martwie..
    pozdr.

  • 4. Data: 2003-02-20 17:11:39
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Karotka_19 wrote:
    [..]
    > dziekuje za udzielenie pomocy, pozdrawiam

    Jaki to bank? Podaj nam nazwę, żebyśmy mogli omijać go szerokim łukiem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 5. Data: 2003-02-20 17:13:49
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Karotka_19 wrote:
> [...]
    > znam sie zbytnio na prawie, przyslali pismo do wypelnienia dlatego sie

    Nie ma VATu na pożyczki. Najlepiej wykupcie weksle, wtedy płacisz tylko
    1 promil, a od pożyczki jest 2% opłaty skarbowej.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 6. Data: 2003-02-20 17:44:09
    Od: "Karotka_19" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Karotka_19 wrote:
    > [..]
    >
    > Jaki to bank? Podaj nam nazwę, żebyśmy mogli omijać go szerokim łukiem.

> [...]

    Witam....
    hm, to Bank Śląski
    pozdr.

  • 7. Data: 2003-02-20 17:53:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 20-02-2003 18:13, Użytkownik Elita.pl napisał:

    > Nie ma VATu na pożyczki. Najlepiej wykupcie weksle, wtedy płacisz tylko
    > 1 promil, a od pożyczki jest 2% opłaty skarbowej.

    Koncepcja że opłata za weksel pozwala uniknąc podatku od czynności
    cywilnoprawnych z tytułu pozyczki (nie opłaty skarbowej, kotku, wcale
    nie) bardzo mi sie podoba.

    A poza tym że nie wiesz co to jest weksel, to wiesz co to jest opłata
    skarbowa?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2003-02-20 21:04:33
    Od: MarcinJM <m...@i...del.pl>

    Karotka_19 wrote:

    > Witam....
    > hm, to Bank Śląski

    NOOoooooo, moj ulubiony.
    na haslo "kredyt hipoteczny" obsluga malego oddzialu dostala drgawek.
    "No... wie Pan.. tam sa ulotki....to by trzeba poczytac..."
    ech...

    --
    PoZdro
    MarcinJM

  • 9. Data: 2003-02-21 15:11:25
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl>

    To Ci nic nie da. Z tego co wiem to wszystkie banki sprawdzaja pieniazki
    powyzej pewnej kwoty. Np. w(y)placajac wiecej niz 10.000euro zawsze
    zostaniesz zarejestrowany - idz sprobuj zrobic wplate wlasna na np. 50000zł
    :)

    pzdr
    aska

  • 10. Data: 2003-02-21 16:42:20
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Joanna Bałuszek" wrote:
    > To Ci nic nie da. Z tego co wiem to wszystkie banki sprawdzaja pieniazki
    > powyzej pewnej kwoty. Np. w(y)placajac wiecej niz 10.000euro zawsze
    > zostaniesz zarejestrowany - idz sprobuj zrobic wplate wlasna na np. 50000zł

    Wiem. Kilka razy w miesięcy wpłacam i wypłacam wielokrotnie większe
    pieniądze, także na prywatnym koncie, i nigdy żaden bank nie ośmielił się
    zadać mi takiego urągającego prywatności pytania.
    To po prostu skandal, gościom w tym banku popierdoliło się już
    całkiem w mózgownicach.

    pozdrawiam
    Arek

    --