  • 1. Data: 2003-02-20 13:58:58
    Temat: PONAWIAM - ALIMENTY I REJESTRACJA
    Od: "DaRkStAr" <d...@i...pl>

    Nikt mi nie odpowie ? Czy jesli studiujesz i bierzes alimenty z ZUS
    zasadzone przez sad i w trakcie studiow i pobierania ailmentow rejestrujesz
    sie jako bezrobotny i pozostajesz przez pewnien okres czasu bez pracy (okres
    poszukiwania pracy po rejestraci) to traci sie prawo do pobierania alimentow
    juz w momencie rejestracji w PUP czy tez dopiero jak zacznie sie juz jakas
    prace ,podpisze umowe ? Prosze o odpowiedz, sory ze znowy to samo pisze ale
    nikt mi nie odpowiedzial poprzednio.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-02-20 21:34:24
    Temat: Odp: PONAWIAM - ALIMENTY I REJESTRACJA
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik DaRkStAr <d...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b33h2q$fp3$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > prace ,podpisze umowe ? Prosze o odpowiedz, sory ze znowy to samo pisze

    hm nie mowie teraz jak to brzmi w kodeksie ale jak jest faktycznie ponieważ
    kodeks wspomina o niedostatku itdl ale np. urzad pracy inf.Zus o rejestracji
    kolejnego bezrobotnego tym samym poinformuje,że one są zrodłem twojego
    utrzymania a ZUS wstrzyma wtedy alimenty zgodnie z przepisami ,które o tym
    mówią ,osobom ,które uczą się w systemie zaocznym sąd z reguły nie
    przysądza alimentów /to z praktyki/ należy rękawki podwinąć i szukać pracy
    ...ponadto z takim wnioskiem może sie zwrócić o uchylenie obowiązku sam
    pozwany tak wiec jednoznacznie nie można odpowiedziec ....fundusz
    alimentacyjny opiera sie w tej chwili na innych zasadach i samo przyznanie
    alimentów sądownie nie uprawnia jeszcze do ich otrzymywania ...wyliczony
    będzie twój dochód i na tej podst. może kwota do wypłaty z funduszu
    alimentacyjnego może być obniżona lub wstrzymana na podst. nowych przepisów

    Sandra