  • 1. Data: 2005-05-10 15:32:04
    Temat: zasadzenie kwoty +ustawowe odsetki
    Od: "Michał" <g...@o...pl>

    Witam
    Zostalem oszukany na allegro, wnioslem sprawe do sadu ktora wygralem, sad
    zasadzil od skazanego na moja rzecz kwote 300zl (na ktora zostalem oszukany)
    *wraz z ustawowymi odsetkami od dnia 5 wrzesnia 2003* (tak mam to ujete w
    odpisie ktory mi zostal doreczony) Jako ze koles ktory mnie oszukal zrobil
    wiecej takich walkow, zaplacil mi ta sume dopiero niedawno (mial termin do
    wrzesnia 2005). I tutaj pytanie, czy mi sie naleza jakies odsetki?

  • 2. Data: 2005-05-10 15:39:20
    Temat: Re: zasadzenie kwoty +ustawowe odsetki
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał wrote:
> [...]
    > wiecej takich walkow, zaplacil mi ta sume dopiero niedawno (mial termin do
    > wrzesnia 2005). I tutaj pytanie, czy mi sie naleza jakies odsetki?

    co to znaczy miał termin do września 2005?

    Odsetki ci się należą od 300 zł licząc od 5 września 2003 w wysokości
    odsetek ustawowych za każdy dzień. Czyli 300 zł plus odsetki za półtora
    roku.
    Jak nie zapłacił całości z odsetkami to znaczy, że jeszcze całości nie
    spłacił i ma płacić dalej.

  • 3. Data: 2005-05-10 15:51:44
    Od: g...@o...pl

    > co to znaczy miał termin do września 2005?

    Tfu ale zamotalem *grudzien 2007!* Za szybko pisalem :) Dostal iles tam w
    zawieszeniu na 4 lata, z tego co mowila sedzina wynikalo ze ma obowiazek
    naprawienia szkody do grudnia 07 a potem cos tam cos tam, nie pamietam.

> [...]
    > roku.
    > Jak nie zapłacił całości z odsetkami to znaczy, że jeszcze całości nie

    Dzieki za odp. przeliczylem to i wychodzi 60zl z hakiem, nie wiem czy dac juz
    sobie na luz czy ciagnac to dalej, zastanowie sie :)