    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak najłatwiej wyrwać chwasta?
    Date: Fri, 26 Apr 2013 14:52:55 +0200

    > Znajomy pedofil chciał pomóc mojej dziesięcioletniej córce. Na prowadzonym
    > przez niego portalu zamieścił jej zdjęcie z apelem do ziomków i prośbą, by
    > wpłacali pieniążki na ten słuszny cel.
    > Odzew był spory. Zgromadzono kwotę która po czwórkroć przekroczyła koszt
    > pięcioletniego leczenia i rehabilitacji mojej córki. Do tego znajomy
    > zaoferował się, że nadwyżkę mogą przekazać mi za plecami Fiskusa.
    >
    > W związku z tym mam pytanie: jak gościa uziemić? Podkablować za
    > propagowanie pedofilskich treści, czy próbę uszczuplenia budżetu państwa?

    To jest po polskiemu, nie po polsku, ale zrozumieć się da.
    Tak do końca cię moralnie nie rozumiem.
    W końcu zbierał pieniądze dla twojej córki, sam nie ukradła, a że ukradł
    społeczeństwu?
    I tak te pieniądze nie doszły by do społeczeństwa, a do mafiozy policjanta,
    sędziego czy innego skorumopowanego użędnika państwowego.

    Miałam legalną umowę o pracę z kwotą za całą pensję, tj żadna część pensji
    nie była na czarno. Pszed fiskusem, zusem itp chcałam być czysta, by płacić
    społeczeństwu co mu się należy, by to społeczenstwo zwróciło mi to gdy będę
    w potszebie.
    I co?
    Stszelali do mnie na terenie sądu bo się upomniałam o pensję.
    Jak bym pracowała na czarno omijając zus i fiskusa nie miała bym kłopotów.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)