    From: "Marcin" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak moge sie szybko zwolnic??
    Date: Mon, 8 Sep 2003 16:32:55 +0200

    Witam,
    pracuje w jednej firmie, nie placi ona mi jednak i jest to dla mnie istotny
    problem..:-(. Mam jednak inna propozycję, przy czym warunek jest taki, aby
    zatrudnić się szybko. Czy fakt, że nie otrzymałem wypłaty może być powodem
    do wymuszenia na pracodawcy szybkiego zwolnienia za porozumieniem stron???
    Jeśli tak to jak to można zrobić??

    Zapewniam, że nie będzie się mu to uśmiechało??

    BArdzo zalezy mi na czasie.

    pozdrawiam,
    Marcin