  • Data: 2004-09-07 07:59:43
    Temat: ja zwariuje
    Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Już nie mam siły, chodzi o plan zagospodarowania przestrzennego w mojej
    gminie, muszę sprzedać działkę, potrzebnę są mi pieniądze a nie mogę wykonać
    jej podziału, gdyż plan zagospodarowania nie jest zatwierdzony! A nie jst
    dla tego ,że jest kilka spraw spornych które odbędą się w sądzie, ciągle
    dzwonię i mówią za miesiąc, za dwa itd. teraz powiedzieli,że być może będzie
    w przyszłym roku!!!!!!! - czy oni zwariowali????????? Jak to jest z tym
    planem, czy nie mogą go zatwierdzić przynajmniej częściowo? dlaczego tak
    wielu ludzi ma być poszkodowanych? Błagam poradźcie mi coś bo wysadze w
    powietrze ten cały urząd:(
    dziękuję z góry
    Pozdrawiam
    A.