  • Data: 2004-09-08 12:30:03
    Temat: Nie warjój
    Od: "Fox news" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aneta" > Już nie mam siły, chodzi o plan zagospodarowania
    przestrzennego w mojej
    > gminie, muszę sprzedać działkę, potrzebnę są mi pieniądze a nie mogę
    wykonać
    > jej podziału, gdyż plan zagospodarowania nie jest zatwierdzony!

    Moim zdaniem urząd powinien wystąpić do projektanta planu o zaopiniowanie
    takiego podziału jesli procedura uchwalenia planu sie przeciąga lub podpisać
    umowę przedwstępną z potencjalnymi nabywcami działek.
    Jesli gmina się miga przed takim wystąpieniem do projektanta to złóż
    oficjalny wniosek o takie zaopiniowanie wskazując im drogę dalszego
    postępowania.