  • 1. Data: 2002-08-22 13:09:56
    Temat: ja z dziedziczeniem ziemi
    Od: j...@p...onet.pl

    witam

    jak jest z dziedziczeniem ziemi rolnej? podobno jesli nie mam wykszt. rolniczego i
    nie
    uprawialem ziemi nie moge jej dziedziczyc po ojcu? co sie wtedy z nia dzieje? jak
    jest z
    lasem w tym temacie

    pozdr

    mateusz

  • 2. Data: 2002-08-22 21:05:33
    Temat: Re: ja z dziedziczeniem ziemi
    Od: "theokart" <t...@e...com>

> [...]
    rolniczego i nie
    > uprawialem ziemi nie moge jej dziedziczyc po ojcu? co sie wtedy z nia

    Witam
    To wszystko zależy od chwili otwarcia spadku
    jeżeli przed 2001 to powyższe jest prawdą w przeciwnym wypadku nie

    --
    Z poważaniem
    Wojciech Wiater