  • 1. Data: 2002-08-22 12:55:39
    Temat: Reklamacja-czy sobota jest dniem wolnym?
    Od: "JaDaReK" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy liczac 14 dni roboczych na wykonanie uslugi gwarncyjnej, sobote traktuje
    jako dzien wolny czy roboczy?
    Prosze o pilna odpowiedz znawcow przedmiotu, bo klient chce mnie
    zlinczowac:)
    Z gory dziekuje!

    JaDaReK

  • 2. Data: 2002-08-22 13:13:07
    Temat: Re: Reklamacja-czy sobota jest dniem wolnym?
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > jako dzien wolny czy roboczy?
    > Prosze o pilna odpowiedz znawcow przedmiotu, bo klient chce mnie

    Przy rękojmi - sprawa jest jasna rozp. 25 czerwca 2002 14 dni kalendarzowych,
    przy rekamacji - sprawę regulują warunki gwarancji - jesli teo nie określiles
    moim zdaniem bedzie przez analogie tj przy rękojmi

    0-505 863 673

    Mam problem z reklamacją obuwia - szukam pomocy temat POMOC w sprawie
    reklamacji Superstqarów ADIDASA - moze znasz jakiegos rzeczoznawce

    0-505 863 673
    Dominik

  • 3. Data: 2002-08-22 18:10:16
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    Chyba wiesz czy pracujesz w soboty czy nie...

    co do rzeczoznawcy --> twoja Inspekcja handlowa

    pozdro