  • Data: 2003-10-17 16:14:13
    Temat: intrum - pewnosc, ze po zaplacie zaleznosci sie odczepia
    Od: "bumbarumba" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeczytalem wiekszosc watkow o Intrum, ale nie znalazlem odpowiedzi na swoje
    pytanie.

    Na wezwaniu do zaplaty od tej firmy jest podane konto. Poniewaz fakture mial
    oplacic lokator (a nie oplacil, czego sie dowiedzialem z pisma), faktury nie
    posiadam. Z pisma wynika, ze to konto jest NOM-u i ze moge na nie przelac
    pieniadze w przypadku nieposiadania faktury.

    Pytania?
    1. Czy to konto na pewno jest prawdziwe i pieniadze wplyna tam gdzie trzeba (tj.
    na NOM)
    NIEZALEZNY OPERATOR MIEDZYSTREFOWY SP. Z O.O.
    11401616-00-275681-PLNCURR37-42
    2. Co na takim przelewie mam napisac (za jaki okres place, moje dane itp.)
    3. Co jest wtedy dla mnie dowodem zaplaty (mam konto internetowe)
    4. Czy jezeli przekrocze "nieprzekraczalny termin zaplaty" 21 pazdziernika o
    kilka dni, to cos wielkiego sie stanie
    5. Czy sa naliczane jakies odsetki, bo mam wezwanie do zaplaty za "naleznosc
    glowna", czy odsetki sa juz wliczone w te naleznosc

    Kwota jest rzedu 75 zl i nie mam zamiaru wykonywac rozmow miedzymiastowych za
    kilkadziesiat zlotych, zeby sie dowiadywac u NOM i Intrum tych pierdol. Pismo
    przyszlo listem zwyklym i dzisiaj, czyli 5 dni przed terminem zaplaty.

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie
    Z pozdrowieniami
    bumbarumba