  • 1. Data: 2005-10-16 17:25:12
    Temat: interpretacja dwoch krotkich tekstow
    Od: Tomasz <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam prosbe :) chodzi mi o interpretacje dwoch tekstow, bo dla mnie to malo
    maslane :))

    1.Akty prawne, które miały wpływ na kreowanie polityki społecznej, wywarły
    duży wpływ na kształtowanie świadomości obywateli scalonej społeczności
    europejskiej na temat swoich praw, czyniąc politykę socjalna nadrzędną
    nauką o zachowaniach społecznych.

    2.Jednakowoż ważną rolę w procesie uzewnętrznienia problematyki socjalnej
    i wpływ na historię dalszej integracji wspólnotowej, z pewnością wywarła
    Karta Praw Podstawowych Unii Europejskiej, stając się zarazem kategorią
    wartościującą rozwój dzisiejszej Europy.

    Dziekuje :)

    Pozdrawiam
    Tomasz