  • 1. Data: 2005-10-16 17:43:11
    Temat: sprowadzony motor
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    WITAM
    Sprowadziłem sobie motor, W polsce trzeba wyrobić na niego "karte
    pojazdu" - coś takiego z tego co wiem kosztuje 500zł, natomiast podobno
    miało sie to kiedyś zmniejszyć do 100zł
    Czy moze ktoś wie jak aktualnie wyglada to teraz ?

  • 2. Data: 2005-10-17 19:53:23
    Temat: Re: sprowadzony motor

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miało sie to kiedyś zmniejszyć do 100zł
    > Czy moze ktoś wie jak aktualnie wyglada to teraz ?

    Zastoj. Zwiazek Powiatow Polskich cos tam robi i ma byc 75 zl, ale kiedy ?
    Styczen, moze maj. Jest zmiana rzadu, to bedzie zawirowanie, jak z
    silnikami.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl