  • 1. Data: 2005-03-17 19:48:02
    Temat: internet w akademiku
    Od: Piotr Kowalski <p...@s...elka.pw.edu.pl>

    tam, postawilem wykrzyknik, bo jest to dla mnie naprawde wazne; mieszkam sobie w
    stolicy w jednym z akademikow; jest to czteropietrowy budynek, a ja mieszkam na
    ostatnim pietrze;

    dostep do internetu w tym akademiku mozna uzyskac poprzez wdzwonienie sie do sieci
    uczelni; zeby jednak sie wbic, to 2 godzinki zejda; potem po 2 godzinach konczy sie
    czas na sesje i trzeba sie wdzwaniac ponownie; szlag by to trafil; za rok planowany
    jest generalny remont akademika, ale siec strukturalna jest juz polozona pod budowe
    nowego stalego lacza; nikt nie wie jednak kiedy skoncza sie wszystkie przetargi;

    wystapilem z pana kierownika akademika z prosba o pozwolenie na zainstalowanie na
    dachu anteny tele2 zebysmy sobie z chlopakami z pokoju zrzucic sie na internet i
    miec za nieduza kaske super lacze radiowe;
    pan jednak sie nie zgodzil (mimo przedstawienia wszystkich dokumentow i opisu anteny)
    bo powiedzial ze internet jest w akademiku i ze niedlugo bedzie tez stale lacze;

    do cholery czy nie moge naprawde nic zrobic?

    niby procedura jest taka, ze zaopiniowane podanie przez kierownika ma trafic do
    dyrektora technicznego, ale moja opinia jest negatywna;

    przeciez art. 140 prawa telekomunikacyjnego mowi wyraznie ze nie mozna uniemozliwiac
    firmie telekomunikacyjnej instalacji sprzetu na nieruchomosci, jesli nie przeszkadza
    to w funkcjonowaniu;

    co robic? dac sobei spokoj?

    pozdrowienia

    --