  • Data: 2010-03-09 08:42:54
    Temat: instytucja jako sąsiad
    Od: Michał <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiatr nawiewa mi na podwórko liście z terenu sąsiadującej z moim
    podwórkiem instytucji (leżą tam od jesieni 2008). Na moim podwórku nie
    mam drzew. Zarządcy terenu instytucji mnie wysyłają na drzewo twierdząc,
    że ich to nie obchodzi (pytałem po ludzku, czy w planach na rok 2010
    mają uprzątnięcie tego śmiecia).

    Pytanie: czy będzie legalnym działaniem przesypywanie owych liści przez
    płot na teren owej instytucji? Mam już dość sprzątania cudzych śmieci
    zasyfiających mi moje podwórko i płacenia za ich wywóz.