  • 1. Data: 2003-06-17 20:19:26
    Temat: ile to może potrwać? - sprawa z PKP
    Od: "MK" <m...@w...pl>

    Rok temu w wakacje wyslalem odwolanie do Gniezna
    Chodzilo o oplate manipulacyjna i oplate -
    kanar twierdzil, ze legitymacja nieczytelna i wypisal mandacik.
    Nie zaplacilem go, tylko wyslalem odwolanie, z papierami z dziekanatu
    i wszystkim co mi przyszlo do glowy.
    Od tamtego czasu nikt mi nic nie przyslal, zadnej informacji,
    ze uwzglednili moje odwolanie.

    Po jakim czasie takie sprawy sie umarzaja? Rok, dwa?
    A moze przysla, upomnienie, ze rok od wypisania mandatu nie zaplacilem go
    i jeszcze odsetki...?
    Milosz