  • 1. Data: 2004-11-01 11:24:34
    Temat: ile sa wazne egzaminy?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    jesli chce je przepisac z jednej uczelni do drugiej? podobno 5 lat, ale nie
    moge znalesc podstawy prawnej - pomozcie!

  • 2. Data: 2004-11-01 17:58:49
    Temat: Re: ile sa wazne egzaminy?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cm56da$r08$1@mamut.aster.pl...
    > jesli chce je przepisac z jednej uczelni do drugiej? podobno 5 lat, ale
    nie
    > moge znalesc podstawy prawnej - pomozcie!

    Z tego co pamiętam, to zależy od uznania. Co do zasady, to nawet mogą Ci w
    ogóle nie uznawać. Zwłaszcza, jak przejdziesz z jakieś mało znanej a
    prywatnej uczelni na jakąś akademię, to w uznaniu swojej wyższości nie
    uznają Ci żadnych egzaminów.

  • 3. Data: 2004-11-01 21:57:05
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > Z tego co pamiętam, to zależy od uznania. Co do zasady, to nawet mogą Ci w
    > ogóle nie uznawać.

    sama szkola mi sie powolywala na konkretna ustawe, a teraz sie wypiera.
    tylko nie pamietam nr tej ustawy, ale na pewno ona jest:(

    >Zwłaszcza, jak przejdziesz z jakieś mało znanej a
    > prywatnej uczelni na jakąś akademię, to w uznaniu swojej wyższości nie
    > uznają Ci żadnych egzaminów.

    akurat jest odwrotnie, takie zycie:)

  • 4. Data: 2004-11-07 18:09:23
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    > Z tego co pamiętam, to zależy od uznania.

    w tej szkole ktos prywatnie mi powiedzial, ze wynika to z ustawy MEN, ale
    nie umial podac blizszych danych...