  • 1. Data: 2004-11-01 10:57:52
    Temat: mam problem i nie mam pojecia co zrobic :(
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    witam!!

    nie wiem czy ba dobra grupe trafilem ale sprobuje!
    wiec mam taki probemik!
    mieszkam z matka, ojciec praci alimenty zasadzone przez sad wysokosci
    20% swoich zarobkow i z tego co wiem matka taki tez % powinna wplacac!
    i oto pytanie!
    chce sie wyprowadzic od matki i chcialbym miec te alimenty!
    ojciec 20% 750zl i matka tez tyle to lacznie 1500zl
    idzie za to jakos sie utrzymac!i teraz jak to zrobic!?
    zebym mogl przejsc na swoj wlasny garnuszek!oczywiscie ucze sie
    dziennie!
    a powodow do wyprowadzenia jest duzo ale to teraz nie wazne!
    jesli ktos bedzie w stanie mi pomoc bede bardzo wdzieczny!!

    pozdrawiam
    --
    ------------ YazOO ------------
    ->yazoo(at)box(dot)net(dot)pl<-

  • 2. Data: 2004-11-01 11:16:14
    Temat: Re: mam problem i nie mam pojecia co zrobic :(
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Uzytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ojciec 20% 750zl i matka tez tyle to lacznie 1500zl
    > idzie za to jakos sie utrzymac!i teraz jak to zrobic!?

    Najprosciej dogadac sie z mamusia. Skoro chce Ci dawac 750 zl to moze tez
    dawac Ci to co dostaje od ojca czyli razem 1500 zl, a mozesz dalej byc
    zameldowany u mamy.
    Swoja droga jesli dochody twojego ojca netto sa tak wysokie, ze 20% to 750
    zl to móglby ci moze dawac wiecej, jesli chcesz zalozyc rodzine, bo domyslam
    sie iz to jest powód. :)

    Zapluty Karzel Reakcji

  • 3. Data: 2004-11-01 11:18:17
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > chce sie wyprowadzic od matki i chcialbym miec te alimenty!
    > ojciec 20% 750zl i matka tez tyle to lacznie 1500zl
    > idzie za to jakos sie utrzymac!i teraz jak to zrobic!?

    Poszukac pracy ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-11-01 11:27:40
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    Karzel Reakcji wrote:
> [...]
    > zl to móglby ci moze dawac wiecej, jesli chcesz zalozyc rodzine, bo domyslam

    problem wlasnie w tym ze z nia nie idzie sie dogadac!
    i wlasnie dlatego nie mam zamiaru juz z nia dluzej mieszkac!
    i chodzi o to zeby dostawac alimenty od matki i ojca!
    jesli chodzi o dochody ojca to juz calkowice inna bajka!
    3lata meki w sadach zeby takiej wys byly te alimenty!
    rodziny jeszcze nie mam zamiaru zakladac, chce sie poprostu
    usamodzielnic i nie byc od nikogo zalezny!a szkole musze skonczyc
    dziennie!wsumie za rok mam maturke to moge cos zaocznie lub
    wieczorowo robic!

    pozdro

    --
    ------------- YazOO -----------
    ->yazoo(at)box(dot)net(dot)pl<-

  • 5. Data: 2004-11-01 11:29:31
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > usamodzielnic i nie byc od nikogo zalezny!a szkole musze skonczyc
    > dziennie!wsumie za rok mam maturke to moge cos zaocznie lub

    Chcesz sie usamodzielnic i ciagnac kase od rodzicow????

    > pozdro
    Pozdro
    Grzegorz S.

  • 6. Data: 2004-11-01 11:29:38
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisał w wiadomości

    > problem wlasnie w tym ze z nia nie idzie sie dogadac!

    Trudno to zrozumieć.
    Nie możesz się dogadać, a mama będzie ci dawać 750 zł.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 7. Data: 2004-11-01 11:30:56
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisał w wiadomości

    > ojciec 20% 750zl i matka tez tyle to lacznie 1500zl

    Dochody Twojej mamy są równie wysokie co Twego taty? Nie licz na to, ze sąd
    zasądzi alimenty od mamy dla Ciebie w wysokosci 750zl przy np jej pensji
    1200

    > idzie za to jakos sie utrzymac!i teraz jak to zrobic!?

    1500zl na mc. Odejmujac od tego koszty wynajęcia jakiegoś mieszkania, opłat,
    tzw zycia to musze Ci powiedzieć, ze los może Ci splatać figla. Teraz się
    nie przejmujesz takimi drobiazgami jak proszek do prania itd ale wtedy to
    zwali Ci się na głowę - lepiej to przemyśl. Poza tym jak się chce być wielce
    samodzielnym to wypadałoby jak już napisał Krzysiek zacząć od znalezienia
    pracy

    HaNkA

  • 8. Data: 2004-11-01 11:33:06
    Od: YazOO <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl>

    Grzegorz S. wrote:
    > Użytkownik "YazOO" <yazoo@WYWAL_TObox.net.pl> napisał w wiadomości

    > Chcesz sie usamodzielnic i ciagnac kase od rodzicow????

    dopuki sie ucze! i nie bede w stanie sam jakiejs kasy zarobic!

    pozdr

    --
    ------------ YazOO ------------
    ->yazoo(at)box(dot)net(dot)pl<-

  • 9. Data: 2004-11-01 11:37:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    YazOO wrote:

    > dopuki sie ucze! i nie bede w stanie sam jakiejs kasy zarobic!

    Ręce obadają na tak rozpuszczonego bachora...

    Lepiej się zajmij machaniem łopatą, bo z nauką coś cienko - literki mylisz.

  • 10. Data: 2004-11-01 11:55:36
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    YazOO <yazoo@wywal_tobox.net.pl> wrote:
    > dopuki sie ucze!
    ^

    Oj, to długo się będziesz jeszcze uczył...

    P.