  • 1. Data: 2011-08-08 11:48:47
    Temat: ile lat można przeciągać uprawomocnienie wyroku?
    Od: " legalista" <l...@g...pl>

    Przegrałem sprawę cywilną. Zależy mi, aby wyrok uprawomocnił się jak
    najpóźniej, albo w ogóle się nie uprawomocnił.
    Wszystkie pisma do sądu składam w ostatnim możliwym terminie, i odbieram też
    po drugim awizowaniu w ostatnim terminie. Złożyłem apelację bez opłaty i z
    błędami formalnymi. Dzięki temu od ogłoszenia wyroku minęło 3 miesiące. W
    odpowiedzi na wezwanie do usunięcia braków formalnych zamierzam złożyć
    wniosek o zwolnienie mnie z opłaty za apelację. Po wezwaniu mnie przez sąd
    do wypełnienia oświadczenia majątkowego, złożę go bez podpisu lub z innym
    błędem formalnym i poczekam kolejne 1,5 miesiąca .
    W ten sposób minie 6 miesięcy od wyroku. Potem złożę apelację i sąd okręgowy
    wyznaczy rozprawę za pół roku.
    Jakie mam jeszcze inne możliwości opóźnienia uprawomocnienia się?? Ile lat
    można tak ciągnąć, aby druga strona postępowania w wieku emerytalnym już
    nie dożyła ?

  • 2. Data: 2011-08-08 11:53:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mam nadzieję że w piekle się usmażysz ...

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 3. Data: 2011-08-08 11:57:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-08 13:53, Johnson pisze:
    > Mam nadzieję że w piekle się usmażysz ...

    On, czy dopuszczający do tego Prawodawca?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-08-08 12:02:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-08 13:57, Liwiusz pisze:

    > On, czy dopuszczający do tego Prawodawca?

    On, bo liczą się intencje. Sąd sobie z nim poradzi, nawet przy
    obowiązującym prawie.

  • 5. Data: 2011-08-08 12:17:22
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > można tak ciągnąć, aby druga strona postępowania w wieku emerytalnym już
    jak bedziesz miał szczęście i trafisz na leniwy sąd i sędziów
    pierdzistołków,
    to i ze 3-4 lata się może da pociągnąć.

    Ja na uprawomocnienie wyroku, który zapadł w mojej sprawie (wygranej),
    dzięki pierdzistołkom
    czekam już 5 lat.... Sprawdza siedzi w pierdlu od 3 lat i sąd nie jest w
    stanie mu dostarczyć poleconego...
    Sędziowie to chyba najbardziej rozpuszczona warstwa urzędnicza... Gdyby
    udało się im zabrać wszystkie przywileje
    i musieliby zapierd... tak jak górnicy to pewnie byłoby i szybciej i
    sprawiedliwiej...
    powodzenia.
    gr

  • 6. Data: 2011-08-08 12:43:35
    Od: " " <l...@g...pl>

    A co Sąd albo strona przeciwna może mi zrobić zgodnie z prawem??
    Bo przecież to ja działam zgodnie z prawem, a Sąd ma związane ręce.
    Intencje są od początku dla wszystkich jasne. Nie mam szans na wygraną,ale
    po co mam się spieszyć z płaceniem, skoro nie muszę ?

  • 7. Data: 2011-08-08 12:51:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-08 14:43, l...@g...pl pisze:
    > A co Sąd albo strona przeciwna może mi zrobić zgodnie z prawem??

    Dowiesz się.

  • 8. Data: 2011-08-08 12:52:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-08-08 14:43, l...@g...pl pisze:
    > A co Sąd albo strona przeciwna może mi zrobić zgodnie z prawem??

    Dowiesz się.

    > po co mam się spieszyć z płaceniem, skoro nie muszę ?

    Bo jesteś człowiekiem? Choć może nie jesteś ...

  • 9. Data: 2011-08-08 13:27:07
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    No niestety, właśnie rozmawiałem z sekretariatem sądu, żeby mi jakiś druk do
    wypełnienia pani wysłała faksem.
    Miałbym już od godziny na biurku.
    "Nie praktykujemy".
    Mogą wysłać pismem po otrzymaniu prośby też pismem.
    Faks by kosztował ze 24 grosze.
    Pisma będą kosztować społeczeństwo kilkanaście złotych.
    Co więcej, pani sama radziła "proszę złożyć bez tego druku, to sąd wezwie do
    uzupełnienia braku".
    Kabaret.
    Szkoda że czarny.
    PS. Nie mylić z kabaretkami, bo różnica taka jak pomiędzy łajzą meneli, a
    Lisą Minelli.

    -----

  • 10. Data: 2011-08-08 13:34:49
    Od: " legalista" <l...@g...pl>

    nie udawaj,że druku nie możesz ściągnąć z internetu. No chyba, że sam dążysz
    do jakiegoś przedawnienia.