  • 1. Data: 2002-10-15 10:58:22
    Temat: ile kosztuje sprawa w sądzie pracy?
    Od: s...@p...onet.pl

    Jestem laikiem.
    Sprawa w sądzie pracy podobno jest bez opłat.
    Jeszcze ktoś mi powiedział, że lepiej jeżeli nie wezmę adwokata bo sąd zawsze
    musi odpowiedzieć na moje pytania i mi przedtawić wszelkie możliwości, a jeżeli
    adwokat będzie słaby to sąd może go jeszcze ośmieszyć.

  • 2. Data: 2002-10-15 11:16:10
    Temat: Re: ile kosztuje sprawa w sądzie pracy?
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    > Jestem laikiem.
    > Sprawa w sądzie pracy podobno jest bez opłat.

    na początek tak

    > Jeszcze ktoś mi powiedział, że lepiej jeżeli nie wezmę adwokata bo sąd
    zawsze
    > musi odpowiedzieć na moje pytania i mi przedtawić wszelkie możliwości,

    teoretycznie

    > a jeżeli
    > adwokat będzie słaby to sąd może go jeszcze ośmieszyć.

    to nie bierz słabego :)

  • 3. Data: 2002-10-15 11:18:27
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > na początek tak
    CO ZNACZY: "na początek"

  • 4. Data: 2002-10-15 11:24:16
    Od: s...@p...onet.pl

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jeśli przegrasz sąd może (nie musi) obciążyć Cię kosztami
    JAKIEGO RZĘDU SĄ TO KOSZTY

  • 5. Data: 2002-10-15 11:30:07
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

  • 6. Data: 2002-10-15 11:41:17
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    > JAKIEGO RZĘDU SĄ TO KOSZTY

    1. nie krzycz
    2. w zależności od wartości przedmiotu sprawy oraz tego czy druga strona ma
    adwokata, Twojego zachowania w procesie itd itd.

  • 7. Data: 2002-10-15 11:59:58
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    >(...), Twojego zachowania w procesie itd itd.

    Znam gościa, który tak był pewien swojej wygranej, że nie stawiał się na
    rozprawy przedstawiając za każdym razem świadectwo o stanie zdrowia. Gdy
    sprawę ostatecznie przegrał musiał ponieść spore koszty związane z dojazdem
    świadków na rozprawy z odległych miejscowości.

    SOTB

  • 8. Data: 2002-10-15 12:12:10
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik "SOTB" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dojazdem
    > świadków na rozprawy z odległych miejscowości.

    ja znam gościa, który pozwał swojego pracodawcę o 30.000 zł,
    a skończyło się na tym, że wygrał 6.000, a jednocześnie Sąd obciążył go
    kosztami w wysokości trochę ponad 10.000 zł :)
    :) )
    a pracodawca wyegzekwował sobie wszystko :)