  • 1. Data: 2002-10-15 09:18:39
    Temat: Ochrona danych osobowych...
    Od: a...@p...onet.pl

    Czy gromadzenie e-maili (bez dodatkowych informacji) z ogolnie dostepnych
    zrodel (newsy) narusza ustawe o ochronie danych osobowych?

    Czy ich odsprzedaz narusza te ustawe?

    Jakie inne dane mozna by dolaczyc do e-mail w bazie aby nie "zlamac" ustawy.

  • 2. Data: 2002-10-15 21:08:28
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych...
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    musisz w regulaminie napisac o tych wszystkich szczegolach, tak jak
    posiadaja to uznane portale internetowe (nie bede reklamowal mojej ukochanej
    :PPPPP hehe) to jest rodzaj umowy miedzy "toba" a klientami.....that's
    all...