  • 1. Data: 2006-01-06 20:09:52
    Temat: ile dni urlopu sie nalezy po pol roku pracy?
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Pytanie jak w temacie.
    Mozliwe ze bede musiala sie zwolnic z firmy lub zostane zwolniona,
    przepracowalam pol roku i chce wiedziec czy przysluguje mi urlop i w jakim
    wymiarze?
    Dzięki, J.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-06 20:21:20
    Temat: Re: ile dni urlopu sie nalezy po pol roku pracy?
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Art. 154. § 1 kp Wymiar urlopu wynosi:
    1) 20 dni - jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,
    2) 26 dni - jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat

  • 3. Data: 2006-01-06 20:45:09
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Art. 154. § 1 kp Wymiar urlopu wynosi:
    > 1) 20 dni - jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,
    > 2) 26 dni - jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat

    do tego jeszcze dodam czy to Twoja piewrsza praca na umowe o prace czy
    kolejna ???

    jezeli pierwsza to nabywasz urlop "miesiecznie" zgodnie z wymiarem podanym
    wyzej.. czyli np po miesiacy pracy nabywasz 1/12 * 20 w przypadku pkt 1 a
    jezeli to kolejna to nabywasz calosc od razu /zaklada full etat/

    pozdrawiam
    Łukasz