  • 1. Data: 2007-09-11 16:26:51
    Temat: ile czasu czekać na odp. dot. reklamację?
    Od: "x" <y...@o...pl>

    Witam,
    czy moglibyście uświadomić mnie w następującej kwestii:
    Kupuję towar - papier, który nie nadaje się do drukarki za kwotę ok. 1500
    zł.
    Papier jest zawilgocony i nic nie jestem w stanie z nim nic zrobić. Są to
    dwie duże palety papieru, którego nie mam gdzie trzymać (muszę kupić
    następny - niewadliwy towar). Po 4-5 miesiącach przeprowadzam się, przewóz
    powyższego wadliwego towaru mógłby kosztować mnie kolejne wydatki, a trzymać
    nie mam go już gdzie... wyrzucam go do pojemników na papier (śmieci).
    No i... po 5-6 miesiącach sprzedawca uznaje reklamację...
    Co w tej sytuacji zrobić - udowadniać, ze wadliwy towar (zdjęcia) nie mógł
    służyć mi do zarobkowania bo nie było szans go wykorzystać w żaden inny
    sposób czy sprawa spalona? Nie ma towaru - nie wazna przeprowadzka,
    dodatkowe koszty transportu, brak pomieszczeń -> nie ma zwrotu pieniędzy za
    uszkodzony towar. Są zdjęcia, długi czas oczekiwania na odpowiedź no i ta
    uznana reklamacja, ale to wszystko.

    z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi czy linki...
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-09-11 17:05:43
    Temat: Re: ile czasu czekać na odp. dot. reklamację?
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za uszkodzony towar. Są zdjęcia, długi czas oczekiwania na odpowiedź no i

    Brakuje jeszcze jednej ważnej informacji - jaki to był zakup? Na firmę (w
    związku z jej działalnością)czy na os. fizyczną?

    Forum Prawników - www.forum.prawnikow.pl - bezpłatne porady prawne

  • 3. Data: 2007-09-11 21:33:23
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Łukasz N" <l...@s...net> napisał w wiadomości

    > Brakuje jeszcze jednej ważnej informacji - jaki to był zakup? Na firmę (w
    > związku z jej działalnością)czy na os. fizyczną?

    Co w tym wypadku nie ma żadnego znaczenia jeśli towar poszedł do
    /dev/null.