  • 11. Data: 2004-02-05 09:28:19
    Temat: Re: ihaha i cisza nocna (ale się rozpisze)
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości
    news:bvsqus$rg9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > uzerac, policja przyjechalaby i wziewla autograf (no bo "gwiazda
    > czesko-polskiej piosenki" przeciez),

    Zartujesz? Jestes sasiadka Halinki?
    A ja mam namiary na jej rodzinny dom w Czechach ;-)

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 12. Data: 2004-02-05 10:18:56
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > Tak zupełnie OT, to kto się takimi usługami zajmuje i ile (nawet tylko w
    pracuję w branży, więc sam sobie wszystko robię

    > przybliżeniu) ta przyjemność może kosztować?
    to niestety zależy czy sprzęt nowy, czy z odzysku (np. firma wymienia na
    nowe i stary idzie za grosze), generalnie nówki, to kamerki malutkie nawet
    allegro koło 100zł (zależy od rozdzielczości - polecam cz-b, gdyż kolorowe
    mają filtry i nie można podświetlać podczerwienią żeby widzieć w
    ciemnościach), magnetowid nowy raczej tani to koło 1000 i wzwyż (do ok.
    6,5tys.) -
    oczywiście wszystko OT - nie wyzywać
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 13. Data: 2004-02-05 10:19:49
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    > powinien być ukryty poza mieszkaniem? :)

    takich informacji się nie udziela :)
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 14. Data: 2004-02-05 10:30:00
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    No a wczoraj skończyło się na kopaniu w
    > drzwi. bo akurat byłem w domu - gdybym akurat miał zlecenie z work-service
    > to moja luba raczej by szans nie miała utrzymać tych drzwi i jednocześnie

    tak OT zapytam tylko - jesteś od niego "większy" czy raczej nie?
    moje metody są jakie są, ale w moim poprzednim miejscu zamieszkania miałem
    sąsiada no niestyty wiadomo jakiego - ogólnie świr.
    Napierw dokumentacja nagraniowa, foto itp. zachowań świra tak na w razie
    czego, no a potem wp**ol spuszczony i spokój. (akurat należę do "większych"
    :-) ) - tylko mi nie zarzućcie, że człowieka namawiam do łamania praw
    itp. - dzielę się tylko doświadczeniem (apropo, gość po jakimś czasie zaczął
    mówić dzieńdobry )
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 15. Data: 2004-02-05 14:53:24
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Ona _BYŁA_ moja sasiadka. Nie zycze wrogom takiej sasiadki. Na szczescie
    sie wyprowadzila.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 16. Data: 2004-02-05 16:39:37
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Przemo P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :-) ) - tylko mi nie zarzućcie, że człowieka namawiam do łamania praw
    > itp. - dzielę się tylko doświadczeniem (apropo, gość po jakimś czasie

    to OT Ci odpowiem - nie jestem od niego większy ale nie jest to problem -
    problemem jest pewna zasada którą wyznaję - że lepiej być winnym niż
    martwym; i działanie skuteczne, bez sentymentów typu czy usiłowac wyrwać
    nóż/kij czy złamać kolano napastnikowi (po akcji na kolano trzeba być na
    niezłych prochach żeby mysleć o dalszym >napastowaniu<) tylko że tu juz mamy
    problem - sąd mógłby uznać że wykroczyło to poza ramy a)zatrzymania
    obywatelskiego; b) obrony koniecznej - sąsiad do wczoraj tylko pyskował,
    dzisiaj po północy zaczął kopać w drzwi i wyzywać mnie oraz mą lubą; -
    gdybym nie trzymał drzwi to jest pewne że zamek by poszedł w drzazgi i byłby
    problem z napastnikiem w domu (ze sciany usmiecha się na takie okazje
    replika XVII-sto wiecznego obuszka) - tylko wątpię żebym takiego człowieka
    potrafił powstrzymać nie powodując trwałego kalectwa lub smierci; było nas
    akurat dwóch i luba a mimo to nie ryzykowałbym walki kontaktowej (nie
    wiadomo czy nie ma noża - nie bardzo jest jak zobaczyć bo przecież taka
    akcja z wejściem to jest sekunda, dwie - a przecież grozi cały czas
    śmiercią) tylko użył obuszka (taki rodzaj młoteczka na metalowej rączce); a
    takim czymś w wąskim korytarzu jedyną skuteczną akcją jest akcja na głowe,
    ramię lub obojczyk - także duże zagrożenie życia i zdrowia biednego bandyty
    którym stał się sąsiad w momencie grożenia mi śmiercią i naruszenia miru
    domowego z włamaniem; a jak wiadomo z praktyki w takich przypadkach polscy
    prokuratorzy potrafię mieć ciekawe podejście do tematu granic obrony
    koniecznej;
    ale na szczęście nic się nie stało - tylko skopane drzwi trochę straszą
    (niestety nie kwalifikują się jako trwały uszczerbek mienia i musiałbym go o
    koszty malowania ścigać z prywatnego a nie przez policje na wniosek);
    na wniosek natomiast przez policję będzie ścigany za groźby karalne - a
    nawet na dwa wnioski (luba też złoży swój jutro po egzaminie; mam świadka co
    prawda (był obecny w czasie interwencji policji i złożył dziś zeznania), ale
    jak mi powiedział pan policjant w takich sprawach dużą rolę odgrywa wywiad
    środowiskowy o podejrzanym i ewentualne zeznania sąsiadów - czy słyszeli te
    krzyki i odgłosy kopania, czy potwierdzą że delikwent latem darł się przez
    okno że on wszystkich "wysadzi w powietrze i zajebie" - wtedy nie sadziłem
    jeszcze że odnosił się do nas; czy potwierdzą to że delikwent jakieś półtora
    miesiąca temu darł się na klatce schodowej, rzucał mięsem i trzaskał klapą
    od zsypu kole pierwszej w nocy) - w sumie nie jestem w takiej złej sytuacji
    (jesli chodzi o niechec/chęć sąsiadów)- sąsiedzi mnie znają ( wprowadziłem
    sie kilka miesięcy temu ale mieszkałem kiedyś w tej samej klatce przez 14
    lat wraz z rodzicami);
    no i na koniec tez nie namawiając nikogo do łamania prawa - "co mam zrobić z
    tą muchą? - a rób co chesz, byle by wyglądało na wypadek" ;)))

    pozdr

    opyros

  • 17. Data: 2004-02-05 21:04:01
    Od: "Leszek M." <s...@p...pl>

> [...]
    praw
    > itp. - dzielę się tylko doświadczeniem (apropo, gość po jakimś czasie

    Hehe szacunku nabrał... A swoją drogą-do niektórych naprawdę nie
    przemawiają inne argumenty jak siłowe.