  • 1. Data: 2007-05-23 22:12:29
    Temat: idzie prequel -- cały czas Korwin
    Od: Maciek <m...@w...pl>

    Otóż cztery lata temu z hakiem, w trakcie dyskusji nad referendum w
    sprawie "Traktatu Akcesyjnego" do Wspólnoty Europejskiej, napisałem, że
    jest to przyłączanie polskiego zaścianka do euro-zadupia. Europejczycy
    bowiem żyją mitami sprzed 50 lat - z czasów, gdy w Europie panowały
    jeszcze wartości europejskie, a nie socjalistyczna propaganda narzucona
    przez Czerwoną Hołotę z Brukseli. Przez te 50 lat wszystko się bowiem
    zmieniło.