  • 11. Data: 2002-06-16 15:45:24
    Temat: Re: hipermarkety a przeszukiwanie toreb? - ponownie
    Od: "PA" <k...@p...com>

    Użytkownik Gerard

    > Czyli jak w Empiku na przykład bramka błędnie zasygnalizuje, że wynoszę
    > zabezpieczony towar (kiedyś miałem tak, że nawet kilkukrotne przejście
    > nie pomagało), to mam do wyboru - albo dobrowolnie pokazać zawartość
    > bagażu (sam uprawniam ochronę do kontroli), albo też czekać na przybycie
    > Policji. Więc i tak większość ludzi po prostu pokaże bagaż.

    Powiedzcie mi na co brzeczy ta bramka. Na jaki rodzaj zabezpieczenia.
    Widzialem kiedys smieszna sytuacje - kobieta wchodzac do ksiegarni mowila ze
    bramka zaraz zabrzeczy na jej wejscie bo zawsze jak ona wchodzi przez bramki
    to one brzecza. I rzeczywiscie zabrzeczala...

    :)))

    Jak to wytlumaczyc.

  • 12. Data: 2002-06-16 20:48:38
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "PA" <k...@p...com> ihn
    news:aeipl1$emh$2@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

> [...]
    > wchodzac do ksiegarni mowila ze bramka zaraz zabrzeczy na jej
    > wejscie bo zawsze jak ona wchodzi przez bramki to one brzecza. I

    Miala spiralke?

    NMSP :o)

    PMM