  • 1. Data: 2002-06-11 05:42:44
    Temat: Bezrobotny?
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy student (24 lata) po licencjacie, na studiach magisterskich zaocznych,
    może uważać się za bezrobotnego?
    Jeśli tak, to czy należy mu się zasiłek dla bezrobotnych?

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 2. Data: 2002-06-11 09:30:00
    Temat: Re: Bezrobotny?
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ae43j3$h3r$2@news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy student (24 lata) po licencjacie, na studiach magisterskich zaocznych,
    > może uważać się za bezrobotnego?
    > Jeśli tak, to czy należy mu się zasiłek dla bezrobotnych?

    Sorry. Pomyliłem grupę.

  • 3. Data: 2002-06-11 10:40:49
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ae43j3$h3r$2@news.tpi.pl...
    Witam!

    Hej studenci, nikt z Was nie wie?
    Pomóżcie starym!

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 4. Data: 2002-06-11 14:15:09
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > może uważać się za bezrobotnego?
    > Jeśli tak, to czy należy mu się zasiłek dla bezrobotnych?

    Napisałem na razie do 3 przypadkowych urzędów miast polskich - nikt nie wie.
    Milczą.
    Zacznę chyba alfabetycznie.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 5. Data: 2002-06-11 15:11:03
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Studia zaoczne nie mają w tym przypadku żadnego znaczenia.
    Możesz się zarejestrować jako bezrobotny natomiast jezeli nie pracowałeś to
    zasiłku nie dostaniesz.
    Status bezrobotnego daje Ci za to możliwość korzystania ze świadczeń
    zdrowotnych z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego.

    pozdr.
    T.

  • 6. Data: 2002-06-11 16:22:36
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Status bezrobotnego daje Ci za to możliwość korzystania ze świadczeń
    > zdrowotnych z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego.

    Dzięki Ci Tomek, bo inni studenci pozamykali gęby z niewiedzy.
    Przecież starzy ich finansują. Dlaczego nie pomóc starym.
    Ja od paru lat przestałem jeść czekoladę, co wiąże się z wolnymi i
    niekontrolowanymi stolcami.
    Chciałbym, żeby mój młody, poza dotacją z domu, skorzystał z obietnic rządu.

    Poszukajcie jakiś paragraf dla studenta, bo on jest przecież bezrobotny.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 7. Data: 2002-06-11 21:15:04
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jun 2002, Pearl wrote:
    [...]
    >+ Napisałem na razie do 3 przypadkowych urzędów miast polskich - nikt nie wie.

    Miast ? Może spróbuj UP (Pracy) ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-06-11 21:20:11
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ae58di$5p2$1@news.tpi.pl...

    Napisałem do 3 losowo wybranych urzędów miast.
    Dupa mokra. Wstyd. Z trzech jeden Hrubieszów odezwał się:
    "Proszę w związku z zapytaniem zapoznać się z odpowiednimi przepisami".
    I chuj przez ch mnie strzelił.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła