  • 1. Data: 2003-04-27 19:58:17
    Temat: help
    Od: "ff" <d...@w...pl>

    witam

    dalem gosciowi 1000 zl mial mi dac za to laptopa od 3 miesiecy nie ma ani
    pieniedzy ani sprzetu.
    co mam teraz zrobic po,ozcie mi prosze

  • 2. Data: 2003-04-27 20:44:29
    Temat: Re: help
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    > dalem gosciowi 1000 zl mial mi dac za to laptopa od 3 miesiecy nie ma
    ani
    > pieniedzy ani sprzetu.
    > co mam teraz zrobic po,ozcie mi prosze

    Jeśli dałeś mu kasę "na słowo" to możesz:
    1. usiąść i upić się (ew. rozpłakać, naćpać itp.)
    2. zrobić laleczkę voo-doo i załatwić gościa przy pomocy magii
    3. zebrać z najbliższego targu trzech ruskich, którzy za flaszkę "nakłonią"
    gościa do zwrotu gotówki.

    jeśli natomiast masz dowód na przekazanie pieniędzy, to możesz sprawę
    skierować do sądu.
    e.

  • 3. Data: 2003-04-28 09:26:43
    Od: "stefan" <d...@w...pl>

    Ewa napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >gościa do zwrotu gotówki.
    >
    >jeśli natomiast masz dowód na przekazanie pieniędzy, to możesz sprawę

    swiadek jest dowodem ????

  • 4. Data: 2003-04-28 11:44:08
    Od: "Tomek 'Tomo' Kalka" <t...@c...katowice.pl>

    > swiadek jest dowodem ????

    Nie wiem, ale jeśli tak to gość pewnie ma pięciu świadków że kasę już dawno
    oddał.

    Tomek 'Tomo' Kalka