    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hałasy pod oknem
    Date: Thu, 17 Jun 2004 09:05:46 +0200

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:capi67$bsk$1@inews.gazeta.pl...
    > :
    > : ?!
    > : Mozesz rozwinac te mysl?
    >

    > inny motyw,
    > Stoje z kolezankami nad pewna rzeczka i pijemy piwka, normalne rozmowy...
    > zadnych bluzg nic takiegi, facet okno otwoera ..Wyp..*** stad, bo policje
    > zawolam..... i tak jest czesto.

    Przegiecia bywaja po obu stronach.
    Ty miales "szczescie" trafic na jakiegos palanta.
    Ale to nie powod, by to uogolniac. Chamstwo
    moze byc po obu stronach - u Ciebie bylo
    inaczej, inaczej u MM.

    W przypadku zgloszonym przez MM bylo odwrotnie.

    > Na pewno od tak nie uwierze osobie ktora mowi ze grupa mlodziezy to i to
    > wyprawia na trzepaku czy na lawce, oni zreguly sie spotykaja poto by
    > pogadac.
    > Gdyby opisala im te sytuacje tak jak tu nam przedstawila na 80% by albo
    sie
    > uciszyli, badz poszli gdzies obok.

    Bywaja rozni ludzie. W tym przypadku jak widac
    trafila na kolesi, ktorzy inaczej sie zachowuja
    niz Ty.

    > "A jesli chodzi o mojego meza, to jest o wiele bardziej wartosciwa
    > jednostka,
    > niz owa mlodziez. Mimo choroby, pracuje jako programista (ma wyskokie IQ),
    > "
    >
    > a skad szanowna panienka wie ze nikt z tej mlodziezy nie ma wysokiego,
    skad
    > panienka wie czy nikt z tej mlodziezy nie siedzi calymi dniami

    Przecziez tu nie chodzi o inteleigencje tych
    gnojkow. Chodzi o to, by inteligentni lub
    nieinteligentni, nie zaklocali spokoju.
    Zreszta jesli kolesie w nocy halasuja
    to z ich inteligencja nie jest rewelacyjnie.
    Przeciez wystarczy pomyslec: oprocz nas
    sa tu inni ludzie, niektorzy chorzy,
    niketorzy wymgajacy ciszy. Gdyby mieli
    sladowa chociazby inteligencje, poslziby
    do lasu i tam moglby zachowywac sie swobodniej
    niz tak, jak nakazuje dobry obyczaj, pod oknami
    ludzi. Naprawde trzeba miec superintelignecje
    by wlasc na taki sposob myslenia?

    > "Natomiast przy wiekszych problemach, konfliktach, trudnych sytuacjach,
    > zalamuje
    > sie i wtedy nie wiadomo, jak zareaguje."
    >
    > jak juz ktos napisał, wowczas nalezaloby umiescic taka osobe w specjalnym
    > osrodku.

    A Ty wiesz do czego jestes zdolny jak sie wnerwisz?
    Tego nikt nie wie.

    > " Jeszcze nikogo nie skrzywdzil i mam
    > nadzieje, ze tego nie zrobi."
    >
    > A skad pewnosc ze Oni skrzywdzili?|

    A kto powiedzial, ze oni skrzywdzili?

    > "Niestety bardzo zle znosi wybryki tej mlodziezy
    > pod oknem naszych dzieci."
    >
    > ojejej, bo sie poplacze, jak juz napisalem, nie tu a im powiedz to Co Tu
    na
    > poczatku napisalas.

    Owszem jest to problem.
    Normalny czlowiek nigdy nie zadaje bolu, cierpienia
    innym osobom ot tak sobie).
    Juz sredniointeligentny czlowiek potrafi dostrzec
    ze istnieja na tym swieci inni ludzie i maja
    prawo do odpoczynku, we wlasnym domu. Odpoczywac
    tak by nie przeszkadzac innym.

    > "A wracajac do twojej wypowiedzi: dlaczego bys mnie pogonil? To naparwde
    > zalosne, bardzo smutne, bardzo."
    >
    > patrz wyzej.

    Coz, wydaje sie, ze aby zrozumiec problem
    musialbys sam zachorowac na schizofrenie.
    Ja rozumiem ten problem bez koniecznosci
    chorowania.
    I tym sie roznimy.

    WOJSAL