  • Data: 2002-08-21 15:10:53
    Temat: gwarancja, rękojmia, reklamacja
    Od: "Rafał Taras" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.04.2001kupiłem skaner Plustek UT24. Skaner pracował świetnie do dnia
    kiedy pojawiły się zielono-fioletowe pasy na skanach.
    Zaniosłem do serwisu ten skaner 20 lipca 2001 roku. W serwisie poleżał
    sobie do 9 września 2001 roku i nie został naprawiony. Trochę mnie to
    zdenerwowało, ponieważ
    nie kupiłem skanera po to aby leżał w serwisie tak długi okres czasu,
    poprosiłem o zwrot pieniędzy. Nie dostałem pieniędzy, dostałem nowy skaner.
    Wszystko byłoby fajnie gdyby się nowy nie zepsuł tak jak poprzedni. Za 20
    dni mija rok kiedy otrzymałem nowy skaner (na gwarancji napisane jest że
    obowiązuje przez 24 miesiące), a ja nie chcę już tego skanera tylko
    pieniądze aby kupić inny mniej awaryjny skaner. Czy mam prawo ubiegać się o
    zwrot pieniędzy.

    za wszelkie odpowiedzi dziękuję

    Rafał Taras