eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja, rękojmia, reklamacja › Re: gwarancja, rękojmia, reklamacja
  • Data: 2002-08-22 10:28:25
    Temat: Re: gwarancja, rękojmia, reklamacja
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Dnia 08.04.2001kupiłem skaner Plustek UT24. Skaner pracował świetnie do
    dnia
    > kiedy pojawiły się zielono-fioletowe pasy na skanach.
    > Zaniosłem do serwisu ten skaner 20 lipca 2001 roku. W serwisie poleżał
    > sobie do 9 września 2001 roku i nie został naprawiony. Trochę mnie to
    > zdenerwowało, ponieważ
    > nie kupiłem skanera po to aby leżał w serwisie tak długi okres czasu,
    > poprosiłem o zwrot pieniędzy. Nie dostałem pieniędzy, dostałem nowy
    skaner.
    > Wszystko byłoby fajnie gdyby się nowy nie zepsuł tak jak poprzedni. Za 20
    > dni mija rok kiedy otrzymałem nowy skaner (na gwarancji napisane jest że
    > obowiązuje przez 24 miesiące), a ja nie chcę już tego skanera tylko
    > pieniądze aby kupić inny mniej awaryjny skaner. Czy mam prawo ubiegać się
    o
    > zwrot pieniędzy.
    >
    > za wszelkie odpowiedzi dziękuję
    >
    > Rafał Taras

    Nie zwróciłem uwagi wcześniej na daty z których wynika, że drugi egzemplarz
    otrzymałeś we wrześniu i dopiero we wrześniu tego roku kończy Ci się
    gwarancja. Z tego wynika, że nie masz raczej szans na zwrot pieniędzy, bo
    okres jednego roku licząc do lipca (jeśli byś chciał skorzystać z rękojmii)
    już minął, a i tak wcześniej skorzystałeś już z gwarancji. Zajrzyj do umowy
    gwarancyjnej, może tam są jakieś zapisy dotyczące zwrotu kasy. Być może w
    nowszych modelach wady zostały wyeliminowane. Dziś zmiany w sprzęcie
    następują szybko i być może otrzymasz od sprzedawcy nowszy sprzęt. Lub, co
    też często się dzieje, dostaniesz sprawny stary (naprawiany) o tym samym
    symbolu, bowiem często w gwarancji nie jest napisane, że wymieniany sprzęt
    będzie całkiem nowy. A kupujący, czytając gwarancję, domyślnie przyjmuje, że
    w przypadku gdy sprzet okaże się niesprawny otrzyma nowy.

    Sotb


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1