eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja - rękojmia na sprzęt uzywany › gwarancja - rękojmia na sprzęt uzywany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Piotr Szczepiński" <p...@s...szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja - rękojmia na sprzęt uzywany
    Date: Fri, 16 Dec 2005 11:50:09 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <dnu65f$cm9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ur206.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1134730223 13001 80.55.147.206 (16 Dec 2005 10:50:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Dec 2005 10:50:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:349867
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    prowdzę sklepik komputerowy
    pół roku temu sprzedałem klientowi uzywany notebook. Dałem gwarancję 3
    miesiące. Komputer się popsuł kilka dni temu - uszkodzona płyta główna.
    Klient powołuje się na rękojmę na towar używany, która wynosi rok czasu i
    żąda naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy.
    Komputer w chwili zakupu nie miał wad ukrytych, był tez zgodny z opisem
    itp. Dla mnie takie żądanie trochę jest niezgodne ze zdrowym rozsądkiem. Bo
    czy kupując np. używane auto mogę po kilku miesiącach żądać naprawy w
    przypadku jak się zepsuje?
    Czy klient ma racje?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1