  • 1. Data: 2004-09-15 18:49:47
    Temat: gwarancja na samochód
    Od: "ELZBIETA KOBYLECKA" <m...@n...pl>

    Stan faktyczny:
    Samochód 3 letni, japończyk, kupiony w salonie, ślady rdzy na słupku (bardzo
    wyraźne).
    przebieg 100000 km.

    W salonie najpierw mi powiedzieli że zrobią zdjęcia i naprawią mi to w
    ramach gwarancji.
    Oddałem samochód do przeglądu podczas którego mieli wykonac zdjęcia,
    przesłać do centrali i załatwić sprawę, ale teraz się z tego wycofali
    argumentując że samochód jest porysowany (w innych miejscach)
    zaznaczam że rysy nie mają nic wspólnego z rdzą i są w innych miejscach
    samochodu.
    Jak się domyślacie szlag mnie trafił ! Pomijam fakt że 3 letni samochód nie
    powinien rdzewieć ale jak się wydaje 60 tys na samochód to chyba ma się
    prawo przynajmniej do dobrej karoserii.
    Początkowo kierownik serwisu poinformował mnie że jedyną szansą naprawy jest
    gwaracja ( 3 lata lub 100000 km) i ten warunek spełniam "na styk". Jest też
    gwarancja na perforację nadwozia ale powiedział że jeszcze nikt z firmą nie
    "wygrał" w ten sposób naprawy.

    Pytanie
    Jak oceniacie szanse ewentualnego procesu ?
    Czy może ktoś miał podobne problemy?

    Pozdrawiam
    Mateusz

  • 2. Data: 2004-09-15 19:06:33
    Temat: Re: gwarancja na samochód
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ELZBIETA KOBYLECKA wrote:
    > Pytanie
    > Jak oceniacie szanse ewentualnego procesu ?

    grupa jasnowidzów chyba gdzie indziej :)
    bo nie znamy - warunków gwarancji, uszkodzeń itd.

    KG