  • 1. Data: 2004-09-15 17:47:36
    Temat: Noszenie noży
    Od: Adam Mikuta <a...@p...wytnij.onet.pl.xx>

    Już od dłuższego czasu zastanawiam się czy jest jakieś ograniczenie
    prawne zabraniające noszenia noży i jeśli tak to czy jest tak jak
    słyszałem że ograniczenie dotyczy noży o ostrzu dłuższym niż 5 cm.
    Jestem drużynowym drużyny harcerskiej i często zdarza się że ludzie pod
    moją opieką jeżdżą z nożami zarówno do lasu jak i na jakieś miejskie
    zbiórki, w regulaminie mundurowym ZHP jest napisane iż harcerz może mieć
    przy mundurze nóż o ostrzu nie przekraczającym 17 cm ale co na to
    polskie prawo?

    --
    Adam