eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja i prawa konsumenta › gwarancja i prawa konsumenta
  • Data: 2006-08-28 14:54:09
    Temat: gwarancja i prawa konsumenta
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Oddalem karte graficzna na gwarancje, uplynelo 14dni roboczych -
    postanowienie "wymiana na nowa", ale nigdzie nie ma tego towaru.

    Wiec proponuja mi korekte faktury, czyli zwrot kasy - ale jest problem
    bo ta karta od maja jak ja kupowalem - zdrozala o jakies 40-50zl.

    Musze sie na to godzic?

    Chyba jest cos takiego jak wymiana na "przynajmniej o takich samych
    parametrach lub lepszych"?

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa
    * gg 4045644


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1