  • 1. Data: 2009-07-24 12:06:06
    Temat: gwarancja (czy muszę miec karte gwarancyjną) ?
    Od: Nikosis <n...@l...localdomain>

    Witajcie !

    Pół roku temu kupiłem urządzenie X w firmie ABC. Dzisiaj urządzenie X się
    popsuło, więc kontaktuje się z firmą ABC w temacie serwisu. Tam otrzymuje
    informację, iż serwisem urządzenia X zajmuje się całkiem inna firma,
    powiedzmy DEF.

    Niestety, najprawdopodobniej podczas ostatniego remontu zagineła mi
    gwarancja na urządzenie X. Dysponuje jednak fakturą zakupu, która wskazuje
    kiedy X zostało kupione i ze objete jest jeszcze roczną gwarancją.

    Czy firma DEF może odmówić mi naprawy w/w urządzenia jeśli nie będe
    posiadał karty gwarancyjnej gdy jednak będę potrafił udokumentować
    kiedy i gdzie zakupiłem urzadzenie X ?

    --
    nikosis

  • 2. Data: 2009-07-24 12:11:25
    Temat: Re: gwarancja (czy muszę miec karte gwarancyjną) ?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Nikosis napisał(a):

    [...]

    > Czy firma DEF może odmówić mi naprawy w/w urządzenia jeśli nie będe
    > posiadał karty gwarancyjnej gdy jednak będę potrafił udokumentować
    > kiedy i gdzie zakupiłem urzadzenie X ?

    Po prostu przeszukaj archiwum tej grupy na hasło gwarancja. Zwróć uwagę
    co to jest gwarancja.

    j.

  • 3. Data: 2009-07-24 12:43:06
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Nikosis pisze:
> [...]
    >
    > Czy firma DEF może odmówić mi naprawy w/w urządzenia jeśli nie będe
    > posiadał karty gwarancyjnej gdy jednak będę potrafił udokumentować

    W warunkach gwarancji moze byc ze przyjdziesz osobiscie i 3 razy
    podskoczysz na lewym uchu - totalna dowolnosc. Co innego rekojma (przy
    firmach) lub niezgodnosc towaru z umowa.

    Zadzwon i sie zapytaj do serwisu producenta, ew do przedstawiciela
    producenta w PL. Ew uzyj niezgodnosci towaru z umowa.

    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl