    Date: Mon, 13 Jun 2011 21:55:47 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gwarancja

    Witam,

    Mam oprogramowanie którego kopię chcę komuś sprzedać po wcześniejszym
    dostosowaniu. Umowa którą zaproponował klient ma punkty: "Wykonawca
    udziela gwarancji na przedmiot umowy, termin gwarancji wynosi 12
    miesięcy licząc od daty oddania do użytku przedmiotu".

    I tyle na temat gwarancji. Tak się więc zastanawiam - czy taki zapis by
    mnie do czegokolwiek zobowiązywał? Bo gwarancja by była, na piśmie, ale
    jakoś tak bez żadnych warunków gwarancyjnych...

    p. m.