  • 1. Data: 2011-06-13 19:55:47
    Temat: gwarancja
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Witam,

    Mam oprogramowanie którego kopię chcę komuś sprzedać po wcześniejszym
    dostosowaniu. Umowa którą zaproponował klient ma punkty: "Wykonawca
    udziela gwarancji na przedmiot umowy, termin gwarancji wynosi 12
    miesięcy licząc od daty oddania do użytku przedmiotu".

    I tyle na temat gwarancji. Tak się więc zastanawiam - czy taki zapis by
    mnie do czegokolwiek zobowiązywał? Bo gwarancja by była, na piśmie, ale
    jakoś tak bez żadnych warunków gwarancyjnych...

    p. m.

  • 2. Data: 2011-06-14 01:00:03
    Temat: Re: gwarancja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2011-06-13, mvoicem <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > mnie do czegokolwiek zobowiązywał? Bo gwarancja by była, na piśmie, ale
    > jakoś tak bez żadnych warunków gwarancyjnych...

    A jest to sprzedaż konsumencka?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2011-06-14 06:15:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (14.06.2011 03:00), Marcin Debowski wrote:

    > A jest to sprzedaż konsumencka?

    Nie, firma-firma.

    p. m.

  • 4. Data: 2011-06-14 08:15:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2011-06-14, mvoicem <m...@g...com> wrote:
    > Nie, firma-firma.

    To myślę, ze zobowiązuje. Część warunków jest zdefiniowana, art. 577 KC
    i dalsze. Kłopot jest wyłącznie przy sprzedaży konsumenckiej bo to tam w
    Ustawie "... o szczególnych warunkach sprzedaży ..." mamy zdanie "Nie
    uważa się za gwarancję oświadczenia, które nie kształtuje obowiązków
    gwaranta."

    --
    Marcin