  • 1. Data: 2006-03-27 14:21:19
    Temat: Zmarl Stanislaw Lem
    Od: "PaPi" <h...@h...hue>

    Dla mnie procz Jeremiego Przybory i Jerzego Wasowskiego jedna z ikon starej
    polskiej inteligencji.
    Cholernie szkoda Pana Stanislawa.....

    PaPi

  • 2. Data: 2006-03-27 14:43:43
    Temat: Re: Zmarl Stanislaw Lem
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "PaPi" <h...@h...hue> napisał w wiadomości
    > Dla mnie procz Jeremiego Przybory i Jerzego Wasowskiego jedna z ikon
    > starej polskiej inteligencji.
    > Cholernie szkoda Pana Stanislawa.....

    Z całym szacunkiem dla śmierci Lema, nie ma on nic wspólnego z grupa prawna

    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2006-03-27 17:48:20
    Od: "PaPi" <tanie@dranie>

    > Z całym szacunkiem dla śmierci Lema, nie ma on nic wspólnego z grupa prawna

    Bardzo przepraszam. Omylkowo wyslany post.
    Poszedl zaraz cancel ale widocznie nie wszedzie dotarl.

    PaPi