  • 11. Data: 2006-04-13 14:03:16
    Temat: Re: gosc radia zet: Janusz Kaczmarek i oszustwo o. Tadeusza R d
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Zreszta mozna tez spawdzic kiedy pieniadze wyparowaly (na gieldzie oraz na
    > rozbudowie radia) jezeli bylo to rownolegle z oswiadczeniem o zwrocie
    > zainteresowanym ich pieniedzy to mozna tutaj moim zdaniem zalozyc ze R.
    > i taknie mial zamiaru zwrocic kasy poniewaz nie mialby z czego.

    Prędzej by mówili żeby każdy udowodnił ze dał. A ci co dawali pewnie nie
    mają konkretnych dowodów że dali.
    Według mnie jak ktoś ma dowody na to że dał to nadal może żądać zwrotu
    tych pieniędzy od Radia Maryja i ma wygraną sprawę (art. 894-895 kc lub
    art. 898 kc), a co niektórzy nawet mogą żądać alimentów od radia maryja
    ;) (art. 897 kc).

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 12. Data: 2006-04-14 00:05:23
    Temat: Re: gosc radia zet: Janusz Kaczmarek i oszustwo o. Tadeusza R dyrektora radia, jedynego glosu katolickiego w twoim domu :)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przemek R.
    [###p...@t...gaze
    ta.pl.###]
    napisał:

    Z oszustwem mieli byśmy do czynienia, gdyby można było dowieść, że od
    razu nie mieli zamiaru przekazać tych środków na ratowanie stoczni.
    nie mam pomysłu na dokonanie tego w praktyce. Przywłąszczenie moim
    zdaniem również nie wchodzi w rachubę, bowiem nie bedzie
    pokrzywdzonego. Sami darczyńcy właścicielem darowanych środków nie
    byli. Radio Maryja w osobie Ojca Dyrektora chyba raczej nie poczuje
    się samo przez siebie pokrzywdzone. Pozostaje ewentualnie
    niegospodarność opisana w art. 296 kk, ale by to ocenić, to bym musiał
    wiedzieć kto oficjalnie prowadził składkę i czy powstały z tego tytułu
    jakiekolwiek wymierne straty dla właściciela mienia.

  • 13. Data: 2006-04-14 10:02:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z oszustwem mieli byśmy do czynienia, gdyby można było dowieść, że od
    > razu nie mieli zamiaru przekazać tych środków na ratowanie stoczni.
    > nie mam pomysłu na dokonanie tego w praktyce.

    mozna podsluchy zalozyc, nastepnie podstepem wywolac szum wokol sprawy,
    predzej czy pozniej ktos by sie wygadal, ale do tego trzeba checi a na
    to na pewno przy obecnym rzadzie nie ma co liczyc.

    P.