  • 1. Data: 2010-06-02 08:49:10
    Temat: głosowanie - czy paszport wystarczy
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam

    Wlasnie zauwazylem ze zawieruszylem gdzies dowod
    osobisty. Najwczesniej wniosek o wydanie nowego zloze
    za niecale trzy tygodnie, poniewaz aktualnie nie ma mnie
    w miejscu zamieszkania.

    Posiadam wazny paszport, czy moge przystapic do glosowania
    dysponujac wylacznie paszportem?

    Nie moge poszukac nigdzie takiej informacji - za granica paszport
    wystarczy, ale czy glosujac w Polce jestem zobligowany przedstawic
    komisji wazny dowod osobisty?

    Pzdr

  • 2. Data: 2010-06-02 08:57:57
    Temat: Re: głosowanie - czy paszport wystarczy
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie moge poszukac nigdzie takiej informacji - za granica paszport
    > wystarczy, ale czy glosujac w Polce jestem zobligowany przedstawic
    > komisji wazny dowod osobisty?

    Paszport jest takze dokumentem potwierdzajacym tozsamosc, wiec czemu nie?
    W nowych paszportach jest PESEL, na listach wyborczych chyba tez, wiec
    identyfikacja - nawet w przypadku "Jana Kowalskiego" powinna byc
    jednoznaczna

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-06-02 14:07:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Darek wrote:
> [...]
    >
    > Nie moge poszukac nigdzie takiej informacji - za granica paszport
    > wystarczy, ale czy glosujac w Polce jestem zobligowany przedstawic

    wystarczy,