  • 1. Data: 2009-01-17 20:48:45
    Temat: głosowanie a ochrona danych
    Od: Antoś <k...@i...pl>

    Czy zarząd wspólnoty mieszkaniowej może odmówić jej członkowi wglądu do
    szczegółów protokołu głosowania? Mam podejrzenia, że w głosowaniu brały
    osoby nieupoważnione (najemcy lokali, a nie ich właściciele) i chciałbym
    to sprawdzić. Jednak zarząd wspólnoty odmawia udostępnienia mi danych
    zasłaniając się Ustawą o ochronie danych osobowych.

    Antek

  • 2. Data: 2009-01-17 23:22:31
    Temat: Re: głosowanie a ochrona danych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Antoś" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to sprawdzić. Jednak zarząd wspólnoty odmawia udostępnienia mi danych
    > zasłaniając się Ustawą o ochronie danych osobowych.

    W mojej ocenie Zarząd nie ma racji. Z tym, że nie jestem pewien, czy skoro
    tak kombinują, to będzie to wprost wynikać z protokołu. Znam przypadki,
    gdzie w protokół wpisywano nazwiska właścicieli i nie weryfikowano, czy w
    głosowaniu biorą one same, czy ktoś zwyczajowo je reprezentujący (syn,
    żona, babcia, lokator itd.)