  • 1. Data: 2009-01-17 18:34:02
    Temat: Wypowiedzenie z pracy na urlopie bezpłatnym
    Od: "Tomasz " <u...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    od 1-go października 2008 r. do końca marca br. przebywam na urlopie bezpłatnym.
    U tego pracodawcy, u którego dostałem ten urlop, jestem zatrudniony na czas
    nieokreślony. Czy mogę złożyć wypowiedzenie o pracę będąc na urlopie bezpłatnym?
    Czy w takim przypadku obowiązuje mnie też 3 miesięczny okres wypowiedzenia? Czy
    też muszę czekać do końca urlopu i wtedy dopiero mogę złożyć wypowiedzenie?

    Sprawdziłem archiwum grupy i googlałem ale nie znalazłem tam odpowiedzi na moje
    pytania.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Tomek

  • 2. Data: 2009-01-17 20:40:38
    Temat: Re: Wypowiedzenie z pracy na urlopie bezpłatnym
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:5e5c.00000079.4972249a@newsgate.onet.pl Tomasz
    <u...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > bezpłatnym. U tego pracodawcy, u którego dostałem ten urlop, jestem
    > zatrudniony na czas nieokreślony. Czy mogę złożyć wypowiedzenie o pracę
    Tak.

    > Czy w takim przypadku obowiązuje mnie też 3
    > miesięczny okres wypowiedzenia?
    Obowiązuje cię okres wypowiedzenia.

    > Czy też muszę czekać do końca urlopu i
    > wtedy dopiero mogę złożyć wypowiedzenie?
    Nie.

    > Sprawdziłem archiwum grupy i
    > googlałem ale nie znalazłem tam odpowiedzi na moje pytania.
    Nieudolne szukanie, nieudolne googlanie.
    A w ogóle to wystarczy odpowiedni kawałek KP ze zrozumieniem przeczytać. Ale
    to często bywa barierą nie do przeskoczenia.

    --
    Jotte