  • 1. Data: 2007-07-18 19:01:57
    Temat: [gdzie] kodeks spółek handlowych (kodeks handlowy)
    Od: "San.Francisco" <s...@s...vp.pl>

    Hej,
    czy mozecie mi podac jakies godne zaufania zrodlo najbardziej aktualnego
    kodeksu spolek handlowych (kodeksu handlowego),
    z poprawkami etc.etc. ?

    W google multum, ale nie niektore roznia sie :/

  • 2. Data: 2007-07-18 20:39:11
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "San.Francisco"
    <s...@s...vp.pl>

    http://tinyurl.com/29kr7p

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2007-07-19 16:18:43
    Od: Kuba <c...@o...pl>

    San.Francisco pisze:
> [...]
    > kodeksu spolek handlowych (kodeksu handlowego),
    > z poprawkami etc.etc. ?
    >
    > W google multum, ale nie niektore roznia sie :/

    Witam

    Polecam ci portal http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html .Jest to
    strona kancelarii sejmu. W wyszukiwarce wpisz pożądaną ustawę i z
    wyników wybierz sobie "tekst ujednolicony". Dostaniesz najaktualniejszą
    wersję z możliwych. Ustawy są udostępniane w formacie pdf

    pzdr Kuba