    From: "piotr pawłowski" <m...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: gaz w wieżowcu a prawo UE
    Date: Mon, 22 Jul 2002 11:57:25 +0000 (UTC)

    zacznę od zasłyszanej nie pamietam gdzie plotki, że wg przepisów uni
    europejskiej nie może być gazu (np. kuchnia) w budynkach powyżej 10-u pieter.

    Czy ktoś słyszał, że takie coś mają wprowadzić i u nas?

    W zaszłym roku wymieniłem kuchenkę gazową i instalację w domu za niemałe
    pieniądze, położyłem też instalację elektyryczną (2,5mm2) i kafelki. Czy to
    możliwe żeby odcieli gaz i zmusili do przejścia na kuchenkę elektryczną?
    Jej moc podłączeniowa to ok 10kW i wymaga 3 faz albo przewodów 4mm2.
    REMONT OD NOWA ???