  • 1. Data: 2006-07-16 18:45:02
    Temat: fundusze inwestycyjne - podatek
    Od: "hakunamatata" <h...@v...pl>

    hej mam pytanie dotyczace miedzy innymi opodatkowania funduszy, przez kilka lat
    moj tata wplacal na fundusz inwestycyjne na moj rachunek pieniadze, teraz przy
    próbie ich podjęcia z funduszu okazuje sie, ze bede musial zaplacic spory
    podatek, natomiast moje pytanie tyczy sie tego czy urzad skarbowy moze sie
    probowac doczepiac do moich pieniedzy, w koncu w zeznaniu pdoatkowym bedzie
    widniala kwota podatku. Czy wyniknie z tego jakis problem czy nie? Moge wyjac
    cala kwote naraz czy bawic sie w czesciowe wyjmowanie pieniedzy tak zeby kwota
    podatku nie zwrocila czyjejs uwagi?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-16 21:13:21
    Temat: Re: fundusze inwestycyjne - podatek
    Od: buraxta <b...@g...com>

    hakunamatata wrote:
> [...]
    > cala kwote naraz czy bawic sie w czesciowe wyjmowanie pieniedzy tak zeby kwota

    Ależ nie będzie żadnego problemu, bo TFI samo odejmie i odprowadzi za
    Ciebie należny podatek od zysków kapitałowych...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2006-07-16 21:17:47
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    > Ależ nie będzie żadnego problemu, bo TFI samo odejmie i odprowadzi za
    > Ciebie należny podatek od zysków kapitałowych...

    i nie musisz nic wpisywać w zeznanie.

  • 4. Data: 2006-07-16 21:26:14
    Od: h...@v...pl

    > i nie musisz nic wpisywać w zeznanie.

    Kompletnie nic ?
    No wlasnie, a istnieje taka mozliwosc ze ten podatek bedzie na tyle duzy ze US
    zainteresuje sie w jaki sposob go wygenerowalem?

    pozdrawiam
    m.

  • 5. Data: 2006-07-17 20:21:25
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    > Kompletnie nic ?
    > No wlasnie, a istnieje taka mozliwosc ze ten podatek bedzie na tyle duzy
    > ze US
    > zainteresuje sie w jaki sposob go wygenerowalem?

    err ?
    czy złamałeś prawo ?
    czy pieniądze w funduszu pochodzą z przestępczej działalności, szerej strefy
    etc. ?

  • 6. Data: 2006-07-17 21:06:16
    Od: buraxta <b...@g...com>

    swiatowid wrote:
    > err ?
    > czy złamałeś prawo ?
    > czy pieniądze w funduszu pochodzą z przestępczej działalności, szerej strefy
    > etc. ?

    Wystarczy jeśli pochodzą z nielegalnych, bądź *nieujawnionych* źródeł :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2006-07-18 19:44:16
    Od: "hakunamatata" <h...@v...pl>

    > Wystarczy jeśli pochodzą z nielegalnych, bądź *nieujawnionych* źródeł :)

    dostałem je od ojca, i jest to nieco wiecej niz ~9 tys

    pozdrawiam
    m.